Zamieszczone przez LUKI
Sprzęgło - ciężko chodzi + dziwne info od ASO
Zwiń
X
-
Sprzęgło - ciężko chodzi + dziwne info od ASO
cześć,
moja oktavka II we wrześniu kończy dwa lata (no i kończy się gwarancja). Dziś parę większych i mniejszych usterek zostało chyba usuniętych, ale pozostał jeden ...być może duży.
Od jakiegoś czasu sprzęgło zaczęło wydawać przy wciskaniu odgłos lekkiego szurania oraz ciężko chodzi. Poprosiłem ASO POLMOT na Bielanach o diagnozę. Usłyszałem, że faktycznie coś może być nie tak, ale aby to zdiagnozować na 100% to muszą rozebrać wszystko, zrobić zdjęcia i wysłac do Skoda Auto Poland. Jeżeli tam stwierdzą, że to zużycie z mojej winy to będę musiał za wszystko zapłacić z własnej kieszeni...pomimo, że auto jeszcze na gwarancji.
Jeżdze większość czasu po Warszawie (na razie przebieg tylko 40 tys.) i zdaję sobie sprawę, że sprzegło dostaje w kość....no ale chyba producent powinien przewidzieć też że jeździ się po zatłoczonych/zakorkowanych drogach?!?
No i mam teraz dylemat...pozwolić aby rozbierali, czy zaczekać co sie dalej będzie działo...ale gwarancja już sie prawie kończy więc....co radzicie? Czy ktoś był w takiej sytuacji? Na ile mogą mnie skasować?
Z góry dziękuję za informacje i pomoc.
-
-
Zamieszczone przez baddboyczy zaczekać co sie dalej będzie działo...ale gwarancja już sie prawie kończy więc....co radzicie? Czy ktoś był w takiej sytuacji? Na ile mogą mnie skasować?
nie powinieneś się niczego bać, każ im rozebrać niech se robią zdjęcia. jeśli nawet coś będzie zrypane muszą ci to wymienić i nie daj się wrobić w jakieś koszty. gwarancja jest gwarancją!
Komentarz
-
-
Re: Sprzęgło - ciężko chodzi + dziwne info od ASO
Zamieszczone przez baddboyOd jakiegoś czasu sprzęgło zaczęło wydawać przy wciskaniu odgłos lekkiego szurania oraz ciężko chodzi. Poprosiłem ASO POLMOT na Bielanach o diagnozę. Usłyszałem, że faktycznie coś może być nie tak, ale aby to zdiagnozować na 100% to muszą rozebrać wszystko, zrobić zdjęcia i wysłac do Skoda Auto Poland. Jeżeli tam stwierdzą, że to zużycie z mojej winy to będę musiał za wszystko zapłacić z własnej kieszeni...pomimo, że auto jeszcze na gwarancji.
Jeżdze większość czasu po Warszawie (na razie przebieg tylko 40 tys.) Czy ktoś był w takiej sytuacji? Na ile mogą mnie skasować?
...rozebrali, obfotografowali, wysłali do SAP, stwierdzono przebarwienia termiczne i ......spieprzaj dziadu....moja wina znaczy......
...za nic nie zapłaciłem, wymienili łożysko oporowe w ramach gwarancji....na chook, nie wiem ale przynajmniej robociznę sobie usprawiedliwili.....
...i teraz clou....ja jeżdżę głownie w trasach i albo jesteśmy jednakimi rzeźnikami albo cusik się nie wyszło w pewnej partii egzemplarzy do czego w tym kraju się nikt nie przyzna...mój paździerz to 2008 r --> na gwarancji do stycznia, a jakże..... :szeroki_usmiech
generalnie się obrażam na dwumas ( co i tak miałem uczynić....tylko nieco później) i wstawiam sztywne koło + G60>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
no ja własnie wysmarowałem pismo do Pana Kierownika:-) z ASO Bielany :-) zapowiedziałem również, że wszystkie ustalenia będą w formie pisemnej tj mailowej i całość umieszczę na naszym forum, aby bezstronni czytelnicy mogli zobaczyć czy dane ASO jest profesjonalne czy też nie jest:-)
Jak mi wywina taki numer, to sprawę od razu kieuje do rzecznika praw konsumenta, co zapowiedziałem równiez w mailu.
Kurczę, tyle człowiek kasy wydaje a tu takie zonki...
co to jest sztywne koło + G60? - sorki, ale trochę laik ze mnie w tych sprawach :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez baddboyaby bezstronni czytelnicy mogli zobaczyć czy dane ASO jest profesjonalne czy też nie jest:-)
tak, że mnie nic nie przekonasaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
baddboy ja bym napisał stanowcze pismo z potwierdzeniem odbioru z ich strony, że zgłaszasz reklamację. Wtedy nawet gdy upłynie, gwarancja to masz prawo do naprawy zgłoszonej usterki. Co się tyczy obciążenia Ciebie kosztami ewentualnej naprawy, sprawa też nie jest taka prosta. Ty zgłaszasz im awarię w ramach gwarancji, jeżeli nie wyrazisz zgody na naprawę ( w przypadku gdy awaria nastąpiła z twojej winy) samochod powinien być przywrócony do stanu w jakim został oddany. Możesz np. nie mieć środków na naprawę, pozagwarancyjną. Cały problem polega na tym, że gdy oddajesz samochód na serwis dajesz im dowód rejstracyjny. Znam przypadek gdy "kogoś" chciano naciągnąć na spore koszty w ASO (oczywiście dowód został w biurku kierownika serwisu). Sprawa skonczyła sie na tym, że dowód był odebrany przy asyście panów w dresach. :diabelski_usmiech BTW pewnie większość ludzisk ze śląska wie o jakim ASO piszęSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez baddboyco to jest sztywne koło + G60?>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez navigatorZamieszczone przez baddboyco to jest sztywne koło + G60?/Belmo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez navigatorZamieszczone przez Belmoa czy taki zestaw pasuje do 1.9 tdi bxe 2008 r ?
Koło zamachowe jednomasowe 037 105 273 C
Zestaw sprzęgła G60 Sachs 3000 332 001
Śruby z ASO 6 sztuk nr N 101 010 01 oraz od jednomasówki - 6 sztuk nr N 902 061 03/Belmo
Komentarz
-
Komentarz